Aanmelden voor het marktonderzoek

Heb jij je website zelf gemaakt of laten maken door een vriend/vriendin/buurman/buurvrouw? 

Het is meer dan zes maanden geleden dat jij je website hebt gelanceerd of bijgewerkt

Je hebt een duidelijk aanbod en je weet wie jouw ideale klant is.

Je wilt dat een professionele webdesigner jouw website goed bekijkt om ervoor te zorgen dat je niets belangrijks mist (denk aan: goede call-to-actions, duidelijke taal etc)

Hoe ziet een website analyse eruit?

  • Je ontvangt feedback op je website (design, gebruiksvriendelijkheid, seo, copywriting, klantreis).
  • Advies om onderdelen te versimpelen/automatiseren
  • Document met mijn aantekingen.
  • We bespreken alles in een 40 min zoom-call
  • Je kunt hier alles lezen over de website analyse

Hoe ziet het marktonderzoek eruit
Het “addertje onder het gras”? Ik wil meer inzicht krijgen in de obstakels die je hebt als het gaat om je website en de techniek daar omheen. Ik zou je daarom heel graag een aantal vragen willen stellen in een zoom-call van 20 min.

Hoe gaat het allemaal in zijn werk?
Eerst gaan we het marktonderzoek doen. Je ontvangt een link naar mijn digitale agenda zodat jij een datum kan kiezen dat voor jou werkt. Het marktonderzoek neem ik op, via Zoom, zodat ik het kan uitwerken (ik deel dit met niemand, ik vind privacy ontzettend belangrijk).

Na het onderzoek ontvang je opnieuw een link naar mijn digitale agenda waarmee jij je website analyse (t.w.v. €499,-) kunt inplannen. Zodra jij je analyse hebt ingeplant, ga ik aan de bak en bespreken we mijn bevindingen via Zoom.

Wil jij mij helpen? Plan direct je afspraak voor je marktonderzoek in.